|
X Prawd (Mitów?) o Mistrzach Gry
- MG nie zabija, MG pilnuje realizmu.
- MG nie gnoi graczy, MG trzyma się zasad.
- MG nie jest wredny, MG obiektywnie ocenia szanse.
- MG nie ględzi, MG nastrojowo opisuje.
- MG nie myli się, MG ubarwia grę podsuwając graczom fałszywe wątki.
- MG nie fałszuje rzutów, MG ignoruje nierealistyczne wyniki.
- MG się nie jąka, MG po mistrzowsku naśladuje głos bohaterów niezależnych.
- MG nie jest nieukiem, MG po prostu bardziej szczegółowo zna świat.
- MG nie wciska kitu, MG tłumaczy graczom ich błędy.
- MG nie terroryzuje, MG dba o porządek i spokój na sesji.
- MG nie spóźnia się, MG wprowadza atmosferę nerwowego oczekiwania.
- MG nie nabija się, MG z dystansem komentuje poczynania graczy.
- MG nie miewa ogranych pomysłów, MG kontynuuje stare wątki.
- MG nie zapomina co jest w scenariuszu, MG improwizuje.
- MG nie jest skąpym dusigroszem, MG uczy graczy gospodarności.
- MG nie przegina z wątkami seksualnymi, MG uczy graczy życia.
- MG nie naciąga graczy, MG przyjmuje dowody wdzięczności.
- MG nie irytuje graczy, MG wie więcej o scenariuszu.
- MG nie wymachuje łapami, MG kreśli zarys sytuacji.
- Musi być erotycznie, bo jak nie to MG jest do d....
- MG nie zabija bezmyślnie, MG zmienia skład drużyny na bardziej odpowiedni
- MG nie przeprowadza eksterminacji drużyny, MG uczy graczy sztuki przetrwania
- MG nie skąpi PD, forsy, cybertechnologii, magicznych przedmiotów itp. MG dba o zachowanie równowagi.
|
|