|
imię: | Koneseser |
ocena: | 5/5 |
link: | |
komentarz: | Myślę że prę razy leprzy od normalnej walki z wfrp, dobrze napisany chociaż ludzie z Int.30 mogą niektórych rzeczy nie zakumać, poprostu za mało jest w nim opisów tego co jest napisane, na pierwszy rzut oka nie wiadomo dlaczego tu jest 1 i dlaczego do tego dodaje się 10 ;] tk mi się wydaje, pozdrawiam i juz nei moge sie doczekać az wypróbuje ;) |
data: | 2008-07-22 16:59:10 |
operacje: | |
|
imię: | Wiekuisty |
ocena: | 5/5 |
link: | |
komentarz: | Miła, dość realistyczna odmiana od systemu z WFRP |
data: | 2005-05-20 10:29:18 |
operacje: | |
|
imię: | Lu |
ocena: | 5/5 |
link: | http://1.org.pl |
komentarz: | OKEJOS WŁAŚNIE skończyłem kminić - mało gram ale... chyba zacznę sobie prowadzić walki :-). tak w ogóle to trochę podrużuje... miła przekąska podróżna hehe |
data: | 2005-05-01 16:21:56 |
operacje: | |
|
imię: | Silent_Mark |
ocena: | 5/5 |
link: | http://dingale.one.pl |
komentarz: | Świetna alternatywa, dodaje nieco dynamiki, szkoda, ze jest troche liczenia. Aha i moze jakies urozmaicenie co do SZ, bo jakos nie bardzo sie oplaca podczas walki tego uzywac. Pozdro |
data: | 2004-10-04 22:41:31 |
odpowiedzi: |
Sasha 2006-09-09 01:19:02
Co do Szybkości, to niekoniecznie nie opłaca: zauważ, że wydanie punktów na Szybkość pozwala na zadanie ciosu wcześniej w rundzie. Jeśli cios trafi to ciosy przeciwnika (także te zadawane ułamek sekundy później, w tej samej rundzie) będą już miały ujemny modyfikator w związku z obrażeniami. Taka w każdym razie była idea - jeśli uderzysz szybciej i pewnie - to przeciwnik przeszyty bólem może mieć problem z precyzyjną ripostą.. :) Również pozdrawiam.
|
operacje: | |
|
imię: | Miszczu_jan |
ocena: | 4/5 |
link: | |
komentarz: | Wszystko działa, kręci się i tańczy, może z wyjątkiem losowania punktów, w które się trafia. |
data: | 2003-12-10 21:36:08 |
operacje: | |
|
imię: | Grim |
ocena: | 4/5 |
link: | |
komentarz: | Całkiem ciekawe, ale odkąd jestem MG to podczas walki improwizuję i w sumie wcale nie używam księgi. Przecież głupotą jest trzymać się sztywno zasad, kiedy to wszystki bierzemy na logikę, np:
Gracz: Uderzam (bastard)z dołu (tu pokazuje jak) staram się trafić w wcześniej już trafioną ręke przeciwnika.
MG:(ponieważ ręka była już wcześniej mocno pocięta przyjmuje po kolejnym ciosie, że ona już nie funkcjonuję, Żw u mnie nie ma prawie żadnego wpływu na życie i śmierć zarówno BN jak i BG) Ręka przeciwnika nie funkcjonuje. |
data: | 2003-11-17 13:18:25 |
operacje: | |
|
imię: | |
ocena: | 2/5 |
link: | |
komentarz: | IMO system po prostu przekombinowany |
data: | 2003-11-01 16:45:01 |
operacje: | |