Być dzieckiem |
|
zasady tworzenia nieletnich bohaterów |
Być kobietą |
|
ten seksistowski artykuł ukazuje wpływ tzw. dymorfizmu płciowego na charakterystyki postaci. Aktykuł jest skrajnie seksistowski i Ariel napisał go na własne ryzyko. |
Być staruszkiem |
|
Chcecie zagrać 90-cio letnim sklerotycznym dziadkiem, zrzędzącym na podagrę i bóle w krzyżu? W takim razie to coś dla Was. |
uboczne efekty rzucania czarów |
|
Opcjonalne zasady podczas rzucania czarów. Zawiera tabelę losowania efektów krytycznie nieudanego rzucenia czaru, jak również tabelę losowania efektów dla czarów rzuconych nadefektywnie. |
Tekst o walce |
|
Zmiany w systemie walki WFRP I ed., zebrane i opracowane przez Tequilla Slammera. |
Broń ręczna |
|
Zestawienie broni ręcznych w walce (także egzotycznych) opracowane przez Tequilla Slammera. |
Walka strzelecka |
|
Kolejne dzieło Tequilla Slammera. Tym razem to zestawienie broni strzeleckich i zmodyfikowanych zasad ich dotyczących. |
mSTOCS - zasady |
|
Alternatywny system walki do WFRP. Zainspirowany przez darmowy, dostępny na sieci system STOCS lite. Ostatnio znacznie poprawiony i uproszczony. Dostępny wraz z gotową do druku Kartą Walki! |
walka zbiorowa |
|
Zasady ułatwiające i przyspieszające prowadzenie bitew i potyczek, w których uczestniczy większa ilość BG i NPC. |
punkty energii |
|
Zasada odwzorująca zmęczenie i przykładanie się do wykonywanych czynności bohaterów. |
Nieumiejętności |
|
krótkowidz, 2 lewe ręce, jąkanie się itp. |
Nowe umiejętności |
|
autorytet, cwaniactwo, wiedza o górach i inne |
Co sobie wyćwiczysz to sobie rozwiń |
|
Będąc przedstawicielem swojej profesji mamy do dyspozycji schemat rozwoju określonych cech. A co się stanie, jeżeli zechcemy rozwinąć sobie inne? |
Co sobie wyćwiczysz to sobie rozwiń II |
|
Druga część rozważań poświęcona selektywnemu rozwojowi postaci. Tym razem o rozwijaniu umiejętności. |